جهت ثبت سفارش و دریافت مشاوره های مورد نیاز با ما در ارتباط باشید

درب شیشه اتوماتیک

اسلایدینگ

مشاهده نمونه کار ها

تلسکوپی

مشاهده نمونه کار ها

گردان

مشاهده نمونه کار ها

لولایی یا سوئینگ

مشاهده نمونه کار ها

درب شیشه اتوماتیک زیرمجموعه ای جدید از درب های اتوماتیک در دنیای پیشرفته امروز می باشند که با توجه به تنوع بالا در رنگ و متریال و عملکرد، بخش پر رنگی از بازار مصرف کنندگان را به خود اختصاص داده اند.

درب شیشه اتوماتیک عمدتا نفر رو می باشند و با توجه به قابلیت سرعت و سهولت در تردد، در فضاهای بسیاری از جمله ساختمان های مسکونی و اداری-  فروشگاه ها- اماکن عمومی مثل بانک ها و بیمارستان ها و هتل ها و غیره استفاده می شوند.

   ویژگی ها و مزایای خاص درب شیشه اتوماتیک :

-عایق بودن در برابر سرما و گرما

-صرفه جویی در مصرف انرژی

-بهداشتی بودن (عدم تماس دست)

-سهولت و سرعت در تردد

-امکان تبلیغات خاص (چاپ طرح و لوگو بر روی شیشه ها)

همچنین تنوع بالا در رنگ و متریال مصرفی از جمله فریم با جنس آلومینیوم و یا استیل و همچنین شیشه های سکوریت با ضخامت 6و8و10 میل با کیفیت ها و رنگ های متفاوت این امکان را به مصرف کنندگان می دهد که متناسب با نمای عمومی محیط، نمای شکیل تر و همخوان تری را در فضای مربوطه ایجاد نمایند.

قابل ذکر است که تنوع بالایی در کیفیت و برندهای داخلی و خارجی از موتور و سیستم هوشمند تردد (کنترل باکس) در این درب ها وجود دارد که بسته به میزان تردد و همچنین بودجه در نظر گرفته شده توسط کارفرما قابل انتخاب و اجرا می باشد.

انواع درب های اتوماتیک شیشه ای:

کشویی (اسلایدینگ): این نوع از درب شیشه اتوماتیک مناسب برای حداکثر استفاده بهینه از فضای مورد نظر با توجه به حرکت خطی خود می باشند، که در حالتهای تک لت متحرک بر روی دیوار- دو لت متحرک روی دیوار چپ و راست – دولت ( یک لت ثابت و یک لت متحرک و حرکت بر روی لت ثابت) – چهار لت ( دو لت چپ و راست ثابت و دو لت وسط متحرک و حرکت بر روی لت های ثابت) قابل اجرا می باشند.

-منحنی(کرو): که با طراحی زیبا و منحصر به فرد یکی از زیباترین نوع درب شیشه اتوماتیک می باشد که با توجه به طراحی و معماری فضا به شکل نیم دایره، دایره کامل و یا قوسی از یک دایره، و کاملا اختصاصی و سفارشی تولید و اجرا می شوند، استفاده از این نوع درب اتوماتیک شیشه ای در فضاهایی که در معماری آن ها از ترکیبات و یا طرح های منحنی استفاده شده است زیبایی و هارمونی دوچندانی را ایجاد می کند.

لولایی(سوئینگ): نوعی از درب های اتوماتیک شیشه ای هستند که بیشتر در مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرند که به علت محدودیت در عرض امکان نصب نوع دیگری از درب های اتوماتیک شیشه ای وجود ندارد. سیستم فنی این نوع درب اتوماتیک شیشه ای به گونه ای طراحی شده است که نیازی به تعویض درب نبوده و تقریبا قابل نصب بر روی هر نوع درب لولایی بصورت تک لنگه و یا دولنگه می باشد.

تلسکوپی: این نوع از درب های اتوماتیک شیشه ای مناسب برای فضاهایی می باشد که با توجه به محدودیت در عرض اما باز شو مناسبی نیاز می باشد. مکانیزم این نوع از درب اتوماتیک شیشه ای همانند مدل اسلایدینگ بصورت خطی می باشد با این تفاوت که تعداد لت های متحرک بر روی هم حرکت میکنند و در نهایت روی یک لت ثابت جمع می شوند و به این ترتیب بیشترین استفاده از فضای موجود برای عرض بازشو صورت می گیرد.

اتوبوسی: یکی دیگر از انواع درب شیشه اتوماتیک درب های تاشو یا اصطلاحا اتوبوسی می باشند که جهت ورودی های بسیار کم عرض ( کمتر از 200 سانتی متر)  بسیارمناسب و قابل اجرا هستند و با اجرای این نوع از درب اتوماتیک شیشه ای حدود 95 درصد از عرض کل فضا قابل استفاده می شود.

گردان: این نوع از درب های اتوماتیک شیشه ای از لحاظ عملکرد به گونه ای طراحی شده است که درب به ظاهر همیشه بسته است در حالیکه همیشه اکتیو و قابل استفاده می باشد، با استفاده از این نوع از درب های اتوماتیک شیشه ای ضمن ورود و خروج همزمان افراد، از برخورد طرفین در حال تردد نیز جلوگیری می شود.استفاده از این نوع از درب های اتوماتیک شیشه ای برای اماکنی که اختلاف دمای داخل و خارج از مجموعه زیاد است توصیه می گردد.

شیشه اتومات
درب شیشه اتومات
درب شیشه اتومات
شیشه اتومات
شیشه اتومات
شیشه اتومات
درب شیشه اتومات